CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Assalamualaikum wbt


Thursday 29 December 2011

Syabas, Oyiem akan ke Tahun 1 (2012), Good Luck dear...



Diam tak diam dah 7 tahun anakanda tersayang aku ni.  Tahun depan dah masuk darjah satu rupanya. Of course la sama sekolah ngan umi kan.. Umi kan cikgu kat situ. 

Segala persiapan ke sekolah telah disediakan seperti baju sekolah, seluar sekolah, beg sekolah, kasut sekolah, stoking, buku-buku dan sebagainya termasuklah buku rekod kesihatan yang kena isi tempat kosong yang sepatutya, arahan guru kelasnya Pn Normaliza bt Jamaluddin...huhuhuuhu..





Sekejap aja masa berlalu, pejam celik, pejam celik dah besar dah anak umi ni. Harapnya Oyiem dengan izin Allah akan menjadi insan yang cemerlang di dunia dan di akhirat, Amin......
Doa umi, abi dan semua sentiasa mengiringi Oyiem di mana sahaja dan apa sahaja yang Oyiem buat untuk kebaikan.
Semoga perjalanan Oyiem untuk meneroka sirkulus kehidupan akan lebih mematangkan anakanda umi dan abi ni.. Ambillah segala yang mahmudah dan tinggalkan segala yang mazmumah itu ye nak..
Oyiemlah peninggalan Umi dan Abi apabila kami di sana kelak.  Doa kami agar Allah memperkenankan supaya Oyiem menjadi anak yang soleh...seperti yang umi kata "CEMERLANG DI DUNIA DAN DI AKHIRAT"

Doakan Muhammad Syuraim Assharif b. Saiful Anuar yer kalian......... alhamdulillah....

0 comments:

Post a Comment