CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Assalamualaikum wbt


Saturday 17 December 2011

Ni lah alasan biasa perempuan tak nak tutup aurat....



Pernah tak kena sound ngan member perempuan sebab kita tegur dia tak tutup aurat? aku pernah kena sound balik " ala, biarlah.... bukan serius sangat....sikit jer...." alamak member aku ni pandang ringan ker perkara ni? bior betul? tugas aku dah selesai rasanya.... sebab aku kawan dia la aku tegur dia kan...  Tapi, biasanya nilah alasan depa semua taknak tutup aurat....

1. Semua yang tutup aurat tu kompem masuk syurga ker?
2. Tudung labuh pun ada yang buat dosa juga, apa nak heran..
3. Ko tu bagus sangat ke nak tegur-tegur aku..?
4. Walaupun seksi, tak semestinya kami ni teruk taw..
5. Pakai jarang pun, kami suka..... ada ku kisah?
6. Rasa cam bese jer pakaian ni, terpulang pada individu yang 
    tengok tu la....
7. Walaupun i tak pakai tudung, tapi i tak tinggal solat dan puasa
8. Eh, kubur kita kan lain-lain, jangan sibuk
9. Ala, tak sampai seru lagi la...
10. Sikit-sikit la nak berubah la ni....
11. Kami takmo hipokrit

boleh?

Firman Allah lagi yang bermaksud: “Wahai Nabi, suruhlah isteri-isterimu dan anak-anak perempuanmu serta perempuan yang beriman, supaya melabuhkan pakaiannya bagi menutup seluruh tubuhnya (ketika mereka keluar); cara yang demikian lebih sesuai untuk mereka dikenal (sebagai perempuan yang baik-baik) maka dengan itu mereka tidak diganggu dan (ingatlah) Allah adalah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.” (Surah al-Ahzab, ayat 59).

1 comments:

Wan Izmawati Wan Ibrahim said...

astagfirullah.......

Post a Comment