CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Assalamualaikum wbt


Thursday 29 December 2011

Gubahan Hantaran Tunang Yee


Ha........ lega... siap pun gubahan hantaran untuk majlis pertunang Yee.. Setakat nak buat cara simple aku tu bolehlah.. Nak vouge sesangat tu aku tak berapa buat seadanya lah. Temanya putih kemerahan.. hehehe.. cam tema aku kawen dulu jer..thats why barang-barang cam riben dan segala bagai tu masih ada lagi dalam kotak aku..so, takde masalahlah nak topup kaler dalam hantaran tuh... Yee ni insyallah akan bertunang dengan orang Kuantan juga seperti aku la... orang Kuantan yooo...!!! Nak jugak orang Kuantan kan, nak kata apa, orang Kuantan comey gamoknyer...cewah....perasan, angkat bakul sendiri....mesti ada yang menyampah nih..btw dah siap pun, esok ada perkara lain lagi nak setel.. job ni dah siap....yessss....

0 comments:

Post a Comment