CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Assalamualaikum wbt


Saturday 21 January 2012

Komen..?


Salam......bertemu lagi kita....alhamdulillah.... korang sihat..?
hari ni aku nak cerita bab komen mengkomen... erk..?


nak dijadikan cerita adalah sorang adikku yang cute sangat di fb ni memberitahu aku yang aku telah komen satu blog ehem..ehem... di fb..maksudnya di group tu lah..

masalahnya komen aku tu berbaur (SG) la korang... adoiyai.. termalu pulak dengan teguran adik fb aku ni..OMG... 

Puas aku dok godek cari gali kat mana la group yang aku komen tu, berhari-hari tak jumpa..ingat nak delete jelah komen komen yang seksi sangat tu.. tapi tak jumpa la dik non...

mungkin apa yang aku komen tu komen yang bersesuaian dengan perbualan orang dewasa kan.. tapi, yelah sepatutnya aku berhati-hati kerana yang membaca juga bukan hanya orang dewasa sahaja..malah semua golongan....

so, korang...jangan jadi cam aku...komen ikut suka... moral of the story, ada orang suka apa yang kita buat dan ada juga yang berbulu dengan kita....king kong kah atau orang minyak...ermm? ada kena mengena ke?

Apa-apa pun, thanks pada adik manja yang sudi menegur akak yang comel ni...awwww......nak mention nama ker?  takyah lah, cukup dengan nama adik manja jer...........

adik...? adik...? mana ko ni.........?

ngeh...ngeh...ngeh....

1 comments:

Wan Izmawati Wan Ibrahim said...

komen seme erk.......

Post a Comment