CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Assalamualaikum wbt


Friday 27 January 2012

Cuti Sekolah

assalamualaikum semua... sudah lama tidak update n3 kali ini... ada masalah sedikit di sini...its okey....

cuti sekolah sudah pun berada di penghujungnya.... aku berasa sekejap sahaja masa berlalu.. hehehe....biasalalah kalau dah cuti memang rasa sekejap kan....

apa aktiviti aku semasa cuti sekolah ni? aku dah nekad cuti sekolah kali ini aku nak spend time ngan keluarga aku dan cuti secutinya... sebab apa? pasni aku kena study, takde masa nak cuti lama-lama... huhuhuhu...

Baru ni aku bawa anakanda anakanda yang ada ni pergi bermain layang2 di Pantai Batu Hitam di Kuantan... Seronok jugak layan budak2 ni main layang2... sebenarnya bukan mereka pun yang main... silap hari bulan, dia ntah ke mana..layang2 ntah ke mana.... 

sambil bermain layang2 tu, sempatah aku snap gambar view di pantai tu....wah, cantik betul pemandangan yang Allah kurniakan ini yer... subhanallah....sesungguhnya aku bersyukur kerana masih diberikan rezeki untuk kurniaanmu ini ya Allah...
alhamdulillah........

Tapi, gambar aku takde erk sbb tukang amik gambar kan..huhuhuhu


0 comments:

Post a Comment