CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Assalamualaikum wbt


Tuesday 17 January 2012



Hari ni aku penat sesangat... penat kenapa? penat sebab kerja banyak la sayang... kerja apa? hurmmm.. kalau mengeluh aje nanti tak dapat pahala kan..

Hari ni aku balik dari kerja orang azan maghrib baru sampai rumah.  Penat jangan cakaplah.  Balik rumah nak kena masak lagi, lipat kain lagi, kemas rumah lagi... adoiyai........tolong...... sapa nak tolong sila contact no ni yer..012-...... 

Dah sudah mandi dan solat Maghrib, perutku mula kedengaran menyanyikan lagu rock...ella... "pabila hujan mengundang suasana bahgia dalam hidup yang seindah....mimpi yang tidak pernah melukakan perasaan...."...hehehehe... kalaulah betul perut boleh menyanyi, sah dah takde radio dan mp3 ni..

tapi, kenapa lagu rock? sebab pagi tadi aje aku makan bihun kat kantin tempat kerja aku tu.  itu pun jam 7.30 pagi dan baru ni lah nak makan... laperrr...

sebelum sampai rumah tadi, aku singgah di kedai sebab dah penat dan tak terasa nak masak, so aku imagine that aku nak makan roti ajelah malam ni. aku beli roti gardenia dan vanilla waffle.

so, menu aku malam ini ialah vanilla waffle ngan sos butter.  sos butter? sos apa tu? ini resepi aku sendiri.. kalu korang nak tau sedap ke tak, boleh lah try sos yang simple sesangat ni...

RESEPI SOS BUTTER

3 sudu madu
1 sudu butter

CARA
Panaskan butter dan madu sekali dalam 10 minit je..

Apabila korang dah cairkan madu dan butter tu, bolehlah korang tuangkan atas waffle tu...

Cam aku, aku tambah lak ngan sos coklat feveret aku tu.. lagi mengancam lah rasanya..hehehehe

Walla, dah siap dah dinner untuk anak tekak aku malam ni....hurmmm..alhamdulillah, kenyang sudah.....

Bolehla try erk.... selamat mencuba....

0 comments:

Post a Comment